Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

                ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΗ   Β) ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΗ ΜΕ ΜΕΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΚΑΡΚΙΝΟ!!!                                                               Αγαπητοί συνάνθρωποι, μετά από πειραματική εργασία ενός έτους βρίσκομαι στην πολύ ευχάριστη θέση να δημοσιοποιήσω την θεραπεία για τον καρκίνο του προστάτη!  Β) και δεύτερον σε άλλο άνθρωπο με μεταστατικό καρκίνο!!!   Την κεντρική δουλειά την κάνουν τα κλαδιά της άγριας αχλαδιάς  γκορτσιάς <<αρουχλάδας>>                       Είχα την πληροφορία ότι το αφέψημα από  τα κλαδιά της άγριας αχλαδιάς θεραπεύουν τον προστάτη. Αυτήν την γνώση την προέκτεινα  και με την δύναμη Του Θεού κάποιοι άνθρωποι με καρκίνο έγιναν τελείως καλά!                                                                                                                                      Πριν ένα χρόνο, γνωστή μου κυρία από Αθήνα, μου τηλεφώνησε και μου είπε πως ο άντρας της έχει καρκίνο του προστάτη… Τότε, μου ήλθε η ιδέα να χρησιμοποιήσω πειραματικά το αφέψημα από τα κλαδιά της άγριας αχλαδιάς και για τον καρκίνο του προστάτη.                                        Τι κάναμε λοιπόν;  Πρώτον, του συνέστησα να παίρνει τα φάρμακα που του έδωσαν οι γιατροί και αυτό έκανε… Δεύτερον κάναμε παράλληλη θεραπεία με κεντρικό βότανο το αφέψημα από τα κλαδιά της άγριας αχλαδιάς. Ξεκινήσαμε με ένα ποτηράκι της ρακής το πρωί, ένα μεσημέρι και ένα το βράδυ, για να μετρήσουμε τυχόν παρενέργειες. Αφού είδαμε πως δεν υπάρχουν, τότε τα αυξήσαμε σε 3 τρία νεροπότηρα την ημέρα.                                                       
Με την παραπάνω θεραπεία τα αποτελέσματα ήταν καταπληκτικά! Έγινε τελείως καλά!      Οι γιατροί επί λέξη  είπαν: << Αυτή την εξέλιξη δεν την περιμέναμε!>>                                Κατά  σύμπτωση, ένας συγγενής του προαναφερόμενου γνωστού μου, εκείνη την περίοδο αρρώστησε και αυτός με καρκίνο του προστάτη αλλά δεν έδωσε την πρέπουσα σημασία κι έτσι έγινε και μετάσταση σε άλλο μέρος του σώματός του. Τότε ξύπνησε από τον λήθαργο που βρισκότανε και θυμήθηκε πως ο συγγενής του έγινε καλά με την γκορτσιά - (αρουχλάδα)...   Έκανε λοιπόν 10 δέκα μέρες θεραπεία και τον έστειλα να κάνει εξετάσεις, επειδή μου είπε πως νιώθει καλύτερα. Βλέποντας τις νέες εξετάσεις, ο γιατρός του είπε: << Μπορείς να μου πεις τι άλλο κάνεις εκτός από την θεραπεία που σου κάνω εγώ; >> Και ο ασθενείς του απήντησε: << Τι σε νοιάζει γιατρέ τι κάνω εγώ; >> Κι ο γιατρός νευριασμένος του είπε: << Τι με νοιάζει; τόσα χρόνια γιατρός καρκινολόγος βλέπω πρώτη φορά μεταστατικό καρκίνο να κάνει πίσω! Και 'συ μου λες τι με νοιάζει!; >> Και τότε εξήγησε στον γιατρό για την παράλληλη θεραπεία  που έκανε με το αφέψημα της γκορτσιάς (αρουχλάδας )...                                                         Για το πως φτιάχνουμε το αφέψημα βλέπε στην παρούσα ιστοσελίδα μου: Θεραπευτικά Φυτά Νάξου.


  Γιάννης- Κωνσταντάκης giannis-tzouanou@hotmail.com

9 σχόλια:

  1. Τα κλαδιά και τα φύλλα κάνουν, γιατί δεν εχει ανθό τα έκοψα τον Δεκέμβριο και δεν είχε ανθό. Αλλά ο χυμός είναι πικρός κάνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ κύριε Γιάννη.
    Και χρονια σας πολλά.
    Ο Θεός να σας δίνει δύναμη και φώτιση.
    Ο πεθερός μου 88 ετών πήγαινε τουαλέτα 5 έως 7 φορές τη νύχτα.
    Πήρε το αφέψημα 40 ημέρες περίπου και τώρα σηκώνεται μια, το πολύ δυο φορές.
    Κι ένας γνωστός στα Καλάβρυτα 77 ετών από 3-4 φορές που πηγαινε τη νύχτα, τώρα πάει το βράδυ πριν τον ύπνο και ξανά το πρωί 5 η ώρα. Από ότι φαίνεται όντως είναι πολύ ευεργετικό και πάλι ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ ευχαριστώ για την αναγνώρισης σας, στο ιερό δέντρο Του Θεού και όπου δόξα ανήκει στον δημιουργό του.

      Διαγραφή
  3. Το ονομα μου για το παραπάνω μήνυμα είναι Αθαν. Τουφεκουλας.
    Από Βυρωνα Αθήνα.
    athantouf@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάντε ότι σας έγραψα, δηλαδή εξετάσεις και πάλι να τα ξαναπούμε.

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα σας... Πού θα μπορούσα να βρω αυτά τα κλαδιά; Υπάρχουν στα μαγαζιά με βότανα; Ευχαριστώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτήν την εποχή είναι έτοιμα. Τα δέντρα είναι γεμάτα φύλλα και οι καρποί αρχίζουν να μεγαλώνουν. Σε όποια γωνιά της επαρχίας και αν ψάξεις θα βρεις. Που ζεις σε πόλη;;

      Διαγραφή
  5. Τα κλαδιά τα ξεπλένουμε πριν τα βάλουμε στην κατσαρόλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή