Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

         ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ  ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΡΚΙΝΟΥ 
Αγαπητοί συνάνθρωποι, με βάση την έρευνα που έχω κάνει για τον καρκίνο και την θεραπεία του καρκίνου, το αφέψημα από τα κλαδιά της άγριας αχλαδιάς, <<γκορτσιάς>> << αρουχλάδας >> είναι το τέλειο και το Θεϊκό δέντρο που εξαφανίζει τον καρκίνο!!! Μέσα στα έξη χρόνια που ασχολούμαι, θεραπεύτηκαν: 45 καρκινοπαθείς. ( Αυτοί που γνωρίζω)  Σας γνωρίζω αναλυτικά όλη την διαδικασία: Α) Κόβουμε κλαδιά από άγρια αχλαδιά και τον Χειμώνα που τα δέντρα δεν έχουν φύλλα και καρπό να κόβετε κλαδιά από εύρωστες γκορτσιές για να μας δίνουν περισσότερο χυμό. Στην συνέχεια τα τεμαχίζουμε, (με ψαλίδι κλαδέματος) περίπου 10 εκατοστά το καθένα. Αυτό το κάνουμε για να πετύχουμε καλύτερη απορρόφηση.   Β) Αναλογία: Ένα (1) κιλό κλαδάκια σε έξη (6) κιλά νερό. Τα βάζουμε σε μία κατσαρόλα και τα βράζουμε,(προσοχή: ΌΧΙ ΣΕ ΧΥΤΡΑ!)  με την παρακάτω διαδικασία: Στην αρχή ξεκινάμε με δυνατή φωτιά! Όταν όμως πάρει βράση, μετριάζουμε την φωτιά, δηλαδή να κοχλάζει αλλά όχι πολύ δυνατά, να είναι στο μέτριο. Το καπάκι της κατσαρόλας πρέπει να είναι κλειστό και σε κάθε τριάντα λεπτά να τα ανακατεύεται. Συνολικά από την ώρα που θα ανάψετε την φωτιά πρέπει να βράζουν: Δύο ώρες και σαράντα πέντε λεπτά ( 2: 45 ) Μετά αφού κλείσουμε την φωτιά, αφήνουμε τα κλαδιά μέσα στην κατσαρόλα με κλειστό καπάκι για 5 ώρες. Τέλος, το περνάμε από αραιό σουρωτήρι με μεγάλες τρύπες διότι η τροφή από την γκορτσιά έχει τις περισσότερες θεραπευτικές ιδιότητες! Μετά βάζουμε το αφέψημα σε μπουκαλάκια και το τοποθετούμε στην συντήρηση του ψυγείου. 
Δοκιμαστικά ξεκινάμε για τις πρώτες δύο ημέρες με ένα ποτηράκι του κρασιού το πρωί, ένα το μεσημέρι και ένα το βράδυ, κατά προτίμηση να είμαστε νηστικοί. Αν λοιπόν δεν έχουμε παρενέργειες τότε θα πρέπει να φτάσουμε στα τρία νεροπότηρα, ένα πρωί, ένα μεσημέρι και ένα βράδυ. Σημείωση: Μέχρι τώρα δεν παρουσιάστηκε καμία παρενέργεια σε κανένα. 
Την παραπάνω αγωγή κατά του καρκίνου, την συνιστώ να γίνεται παράλληλα με την θεραπεία που σας κάνουν οι γιατροί σας. Εξάλλου η φιλοσοφία μου είναι πως η ιατρική και τα βότανα πρέπει να συμβαδίζουν κι όχι να αναιρεί το ένα το άλλο.
Για όποια πληροφορία χρειαστείτε επικοινωνήστε μαζί μου, στην παρακάτω διεύθυνση:

  Γιάννης Κωνσταντάκης  email:  giannis-tzouanou@hotmail.com


63 σχόλια:

  1. Μια ερώτηση. Η ώρα αρχίζει να μετράει από την ώρα του βρασμού και μετά να υποθέσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, από την ώρα που βάλεις μέσα τα κλάδια στο νερό όσο ειναι κρύο μετράει ο χρόνος, Τα εξηγεί σε βίντεο: https://youtu.be/QTht-6kMkwc

      Διαγραφή
    2. Το βίντεο δεν ανοίγει... Λέει ότι δεν είναι διαθέσιμο...

      Διαγραφή
    3. Στην πρόσκαιρη ζωή μας, κάποιοι προτιμούν το ατομικό συμφέρον παρά το γενικό...

      Διαγραφή
    4. Συγχαρητήρια κύριε Γιάννη να είστε καλά από Θεσσαλονίκη γιώργοςεγώ το έκανα προληπτικά όπως λέτε ούτε βήχα έχω και νιώθω καλύτερα γενικότερα

      Διαγραφή
    5. Καλημέρα Είμαι ο γιώργος από Θεσσαλονίκη από την ώρα του βρασμού σωστά

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα σάς.
    Έχω όγκο 14 εκ στο συκώτι.
    Μπορώ να το κατανάλωσω?
    Τα φύλα τα βράζουμε και αυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα μαζι δε κοβεις τίποτα δες το βιντεο. Περαστικά
      https://youtu.be/QTht-6kMkwc

      Διαγραφή
    2. Για σας κύριε Γιάννη θα ειθελα το τηλεφονο σας να μιλισο μαζι σας βρίσκομε στην ολλανδια και έχω σοβαρό πρόβλημα υγείας να μου το γραπσεται σας παρακαλο καλό διαδύκτιο

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα σας κ.Γιαννη. Θέλω να σας παρακαλέσω να με απαντήσετε. Έκανα χειρουργική αφαίρεση όγκου από στήθος και λεμφαδένες 11. Έκανα χημειοθεραπεία και ακτινοθεραπεία. Αυτό έγινε 2018 Μαρτίου. Καρκίνοδεικτες άρχισαν να ανεβαίνουν 2020 πάλι. Εξετάσεις έδειξαν ότι πηγαν μεταστάσεις στο λαγονιο. Τώρα στο συκώτι και σπονδυλο. Είμαι 51χρονον. Πως μπορώ να έχω το φάρμακο που έχετε βρει;Και αν γίνεται να σας στείλω κόστος του φαρμάκου. Σας ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  3. Για καρκίνο του μαστού με μετάσταση στα οστά, είναι αποτελεσματικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για σας κύριε Γιάννη θα ήθελα το τηλεφονο σας να επικινονισω μαζι σας εγώ στην ολλανδια βρίσκομε έχω σοβαρό πρόβλημα υγείας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kalhspera tha ithela na sas rotiso auto kanei kai gia t karkino tou pagreatos ?

      Διαγραφή
    2. Το δοκιμάσατε τελικά για καρκίνο παγκρέατος? Ειδατε αποτέλεσμα? Ξεκινησα κι εγω να το δινω στην μητέρα μου για τον ιδιο καρκίνο και η Αγία Μαρίνα να βαλει το χέρι της.

      Διαγραφή
  5. Η διάμετρος του κλαδιού παίζει ρόλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα είμαι ο γιώργος από Θεσσαλονίκη μικρά κλαδάκια να γίνει καλύτερη απορρόφηση των στοιχείων εγώ το κάνω επίσης Και να μπορούν να τα δουλέψεις μες στην κατσαρόλα 5 6 εκατοστα

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα!Κατά τη διάρκεια των δύο ωρών και σαράντα πέντε λεπτών το νερό που σιγοβράζει ενδέχεται να σωθεί.Το αναπληρώνουμε και αν ναι πως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεκινάμε με 7 κιλά νερό και 1 κιλό κλαδάκια και τίποτα άλλο.

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα έχω κακοήθη καρκίνο με ονομασία σαρκομα έχω κάνει εγχείρηση και ξεκινάω από βδομάδα της χημειοθεραπείες σας παρακαλώ το τηλέφωνο σας θέλω να ξεκινήσω την δικιά σας θεραπεία ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περιμενουμε να δουμε και επιστημονικως τεκμηρειωμενα ολα οσα αναφερονται. Διαφορετικα κραταμε μικρο καλαθι για την αποτελεσματικοτητα της "θεραπειας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιστη... Τι; τι πιο ισχυρό από τις μαρτυρίες ανθρώπων που το βίωσαν οι ίδιοι;

      Διαγραφή
  9. Γεια σας κύριε Γιάννη εύχομαι κ επιθυμώ υγεία κ γ εσάς κ τ οικογένεια σας.τ κλαδιά τ γκορτζιας π έχω εγώ έχουν κ τ αχλαδακια τους κ βέβαια κ φύλλα αλλά κ ένα ανθακι κλειστό κοκκινωπο ν τ αφήσω όλα στο βρασμό στο κατσαρόλα ;σας ευχαριστώ ο παντοδύναμος ν σ τ ανταποδώσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σας!!! Σε περιπτωση που θέλει να το παρει κάποιος προληπτικά, πως πρεπει να το πίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπορουμε να το πίνουμε προληπτικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα εγώ που ζω στο λονδινο υπάρχει περίπτωση να μου στείλετε κλαδια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκορτσιές έχει σε πάρα πολλά μέρη τις Ελλάδος, δεν έχετε κάποιο συγγενή εδώ στην Ελλάδα;

      Διαγραφή
    2. Έχω εγώ κλαδάκια από Αμοργό οποίος θελει

      Διαγραφή
    3. Καλησπέρα. Θα μπορούσατε να μου ταχυδρομησετε με δικά μου έξοδα; Έχω συγγενή στην Αγγλία όπου είναι σε άσχημη κατάσταση και οι γιατροί δεν δίνουν ελπίδες. angie_poros @hotmail.com αν μπορείτε να μου απαντήσετε

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα κύριε Γιάννη . Το αφέψημα κάνει για κάθε μορφή καρκίνου . Η αδελφή μου διαγνώστηκε με 2ου επιπέδου καρκινο στο στήθος. Θέλω να της το προτείνω . Σας ευχαριστούμε που υπάρχετε με αυτή τη γνώση κ την ανιδιοτελή σας αγαπη για τον συνάνθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κάνει, φτάνει να γίνει σωστή θεραπεία, όπως την γράφω.

      Διαγραφή
  14. ΓΕΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΗΛΕΤΕ ΤΟ ΤΗΛ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σας κ Γιάννη κ συγχαρητήρια που τη γνώση σας την μοιράζεστε με όλους τους ανθρώπους. Θέλω να σας ρωτήσω για καρκινο σε οστό μετά από μετασταση από το στήθος, κάνει δουλειά; Συναντήσατε παρόμοιο πρόβλημα; είχε αποτέλεσμα; ευχαριστω πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γειά σας, ναι υπάρχουν δύο παρόμοιες περιπτώσεις που πάνε καλά. Βέβαια έκαναν σωστή θεραπεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα σας κύριε Γιάννη. Αφού βράσουμε τα κλαδιά μια φορά, μπορούμε να τα βράσουμε ξανά ή τα πετάμε;; Και σε περίπτωση που έχω μισό κιλό κλαδιά μπορώ να κάνω τη συνταγή;; Σας ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισό κιλό αγρια αχλαδια 3,5 λίτρα νερό. Είχαμε μιλήσει στο τηλέφωνο με τον κύριο Γιάννη. Είχαμε την ίδια απορία και μας την έλυσε.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  18. Κύριε Γιάννη ο Θεός να σας έχει καλά! Σας ευχαριστούμε πολύ υπάρχει περίπτωση που να κάνει δυσκοιλιότητα; Σε μένα μετά από λίγες μέρες και το σταμάτησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα Κύριε Γιάννη.
    17 χρόνον Γιώργος. Λευχαιμία ( οξέα μυελού των οστών) τρία χρόνια χημειοθεραπείες και μεταμόσχευση.
    Τίποτα, ξανά από την αρχή.
    Ερώτηση: αυτή θεραπεία ταιριάζει για τέτοιο είδος καρκίνο; αν ΝΑΙ, τότε που μπορώ να βρώ αυτά τα συγκεκριμένα φυτά;
    Ημαθία, Βέροια η περιοχή μάς.
    Σας παρακαλώ επείγον πρέπει να βρώ μια λύση. Δεν έχουμε πολύ χρόνο δυστυχώς.
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γειά σας κ Γιάννη, γράφετε συνεχώς να γίνει σωστή θεραπεία. Θα σας γράψω πως το φτιάχνω να μου πείτε αν είναι σωστό, 1 κιλό κλαδάκια σε 6 λίτρα νερό, σε μέτρια φωτιά κάθε μισή ώρα το ανακατεύω. Το βράζω 2 ώρες κ 45 λεπτά κ το αφήνω αλες 5 ώρες κ μετά το σουρωνω. Το κάνω σωστά; το πίνει η μαμά μου είναι 55 χρόνων πρωί μεσημέρι βράδυ. Έχει καρκίνο στα οστα μετά από μετασταση από το στήθος, το πίνει γύρω στις 40 μέρες, δεν έχουμε δει ακόμα τους δείκτες να πέφτουν. Σας παρακαλώ πείτε μου αν κάνω κάτι λάθος έχω πιστέψει σε αυτό το ψυτο θέλω να πάνε όλα καλά. Να κάνω μια ερώτηση ακόμα τα φύλλα που έχουν τώρα υπάρχει περίπτωση να προκαλέσουν πρόβλημα στα νεφρά; σας ευχαριστώ πολύ να έχετε υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα, ένα κιλό που λέτε, πόσες ημέρες θα βγάλουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω φτιάξει, βγαίνουν 3 μπουκαλια, κάπου στις 6 μέρες.

      Διαγραφή
  22. Κ Γιάννη πόσο καιρό συνεχόμενα μπορεί να το πίνει κάποιος που έχει καρκίνο στα οστα με μετασταση από το μαστό; πρέπει να κάνει διάλειμμα; απαντήστε μου σας παρακαλώ, ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάπου είδα σε ένα σχόλιο πως ο κύριος Γιάννης λέει 7 κιλά νερό και ένα κιλό κλαδάκια...... εγώ το έκανα με 6 κιλά νερό και ένα κιλό κλαδάκια όπως ακριβώς το γράφει στην ιστοσελίδα του....... είναι κάτι που δεν έκανα σωστά?Αν γνωρίζει κάποιος υπεύθυνα θα ήθελα να μου πει άμεσα αν γίνεται σας παρακαλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γειά σας, εγώ μίλησα με τον κ Γιάννη κ έχει δίκιο που μου είπε ότι πρέπει να τα γράφουμε όλα γιατί έτσι βοηθάμε κ άλλους ανθρώπους, λοιπόν η μητέρα μου έκανε μαστεκτομή το 2018,τον Αύγουστο του 2020 έκανε μετασταση σε έναν σπονδυλο κ τον Σεπτέμβριο έκανε ακτινοβολίες. Το Φεβρουάριο του 2021 έμαθα για την άγρια αχλαδιά κ ξεκίνησα να της το δίνω τον Ιούλιο έκανε εξετάσεις ο όγκος στο σπονδυλο είχε φύγει αλλά είχαν βγει κ άλλοι στα κόκαλα. Μίλησα με τον κ Γιάννη κ μου είπε ότι το βράζω λάθος, σε πολύ χαμιλη φωτιά κ δεν είναι ισχυρό. Εγώ βάζω 6 λίτρα νερό 1κ κλαρακια μου είπε να βάζω κ χοντρά μέσα, για 2 ώρες κ 45λ,καθε μισή ώρα τα ανακατεύω κ μετά τα αφήνω 5 ώρες,το σουρωνω σε χοντρό σουρωτήρι κ το βάζω στο ψυγείο. Το λάθος μου ήταν:η κουζίνα μου πάει μέχρι το 9 κ αφού ο κ Γιάννης είχε πει μέτρια φωτιά εγώ το έβαλα στο 4,5 ακριβώς το μισώ κ στο τέλος μου έμενε 4,5λιτρα νερό. ΛΑΘΟΣ έπρεπε να το βράζω σε πιο δυνατή φωτιά κ να μένει μέχρι 3 λίτρα κ έτσι δε θα είχε κάνει άλλες μετά στάσεις. Θα ξεκινήσω τώρα να της δίνω όπως είπε ο κ Γιάννης κ θα σας γράψω πως πάει. Κάτι άλλο τώρα ο πατέρας μου είχε προστάτη ξεκίνησε να το πίνει αυτό Μάρτη Απρίλη δε θυμάμαι κ του πέρασε εντελώς, τώρα το πίνει προληπτικά, 1 μήνα πίνει 2 όχι. Ευχαριστώ πολύ κ Γιάννη κ λυπάμαι που δε σας είχα πάρει πιο νωρίς τηλέφωνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Για όσους είναι από Θεσσαλονίκη να ενημερώσω ότι στη περιοχή του Φιλυρου είναι γεμάτο Γκορτσιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλω πολύ, αν μπορείτε τηλ.6939170909
      (Στο Φίλυρο που ακριβώς ; )

      Διαγραφή
  26. Εδώ σε αυτή την ιστοσελίδα μπορείτε να βρείτε το βίντεο, μπείτε και αποθηκεύστε το όσο υπάρχει ακόμη!
    => https://m.youtube.com/watch?v=r9bmdHTU-rQ&feature=youtu.be

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. γειά σας αποφάσισα να σας γράψω κ εγω την ιστορία του πατέρα μου τον Ιούνιο του 2022 κάναμε τυπικές εξετάσεις κ βρήκαμε το psa 29.50 με όριο το 4 από τότε ξεκινήσαμε εξετάσεις κ 1 χειρουργείο με αφαίρεση 1 όγκου από την κύστη μετά βιοψία στον προστατη κ αφού πλέον έχουν περάσει 2 μήνες βγήκε η βιοψία κακοήθεις καρκίνος μεταστατικος κάναμε εξετάσεις τον Σεπτέμβριο εδω ηρακλειο κρητης κ δεν έδειξαν μετάσταση όμως μετά από παρότρυνση του ενός εξερετικου γιατρού πήγαμε 4 Οκτωβρίου στην Αθήνα για να κάνουμε το petscan μια εξετάσεις που δείχνει αναλυτικά τις συμβαίνει..βγήκαν τα αποτελέσματα κ είχαμε μετάσταση στην θώρακα στα κόκαλα κ στην λεκάνη.κ αρχή μετάσταση στους λεμφαδένες κ λίγο πνεύμονα πήγαμε στον ογκολογο στις 14 Οκτωβρίου κ μας έγραψε χάπια κ μια βελόνα κ σε τρεις μήνες επανεξέταση για να δούμε αν δεν πέφτει το psa θα μπει χημειοθεραπειες..εκεί λοιπόν να αναφέρω ότι μου έστειλαν το βίντεο με τον κύριο γιαννη κ την άγρια αχλάδια κ αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε μια που ο πατέρας μου είναι πολύ της φύσης κ του αρέσουν αυτά.. μου είπε ο κύριος Γιαννης ότι θέλει 40 μέρες θεραπεία τουλάχιστον..κ ερχόμαστε στο σήμερα κάναμε εξετάσεις κ το psa έχει πάει στο 0.20 ...ναι μιλάμε για θαύμα..αύριο έχουμε γιατρό κ θέλω να δω τι θα μας πουν..έχω ολες της εξετάσεις στην διάθεση του κάθε ενός που αμφισβητεί..θα επανέλθω για νεότερα.. ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θεραπεία μας ήταν ακριβώς στης 50 μέρες. ξέχασα να το αναφέρω

      Διαγραφή
    2. καλησπέρα σας επανήλθα να σας γράψω τι έγινε με τον γιατρό..λοιπόν μας είπε κατά γράμμα ότι σαν να κοιμάται ο καρκίνος κ μας ρωτούσε αν κάνουμε κάποια άλλη θεραπεία από ουρολόγο περιμέναμε λέει να πέσει το psa αλλά όχι τόσο το πολύ να κατέβαινε εως το 30 με 25 οχι όμως 0.2.. δεν μπορούσε να το εξηγήσει πήραμε λοιπόν παράταση άλλους 3 μήνες δεν μπήκαμε χημειοθεραπεια..θα ξαναπάμε 20 του Απριλίου αφού πρώτα θα κάνουμε πολλές εξετάσεις μαζί κ μαγνητική να δούμε πως εξελίσσεται η κατάσταση κ ο γιατρός μας είπε ότι θα ξανακάνουμε το petscan οπότε συνεχίζουμε έτσι δεν του είπαμε τίποτα για την άγρια αχλάδια για να μην μας πει τίποτα μετά τον Απρίλιο βλέπουμε..

      Διαγραφή
  28. Μπορω να αγορασω απο καπου κλαδια απο γκορτσια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Βγητε έξω σε χωριά θα βρείτε σίγουρα, γεμάτη είναι η Ελλάδα.Οσοι έχετε πρόβλημα δοκιμάστε το δεν χάνετε τίποτα. Τα βότανα συνήθως δεν έχουν παρενέργειες ή κάτι αμελητέο. Αν κάτι σάς ενοχλεί σταματειστετο.Εγω κάνω προληπτική θεραπεία για πάσαν νοσω πίνοντας 2 και 3 ασπιρίνες την βδομάδα, μετά το φαγητό, λιωμένη με πολύ νερό. Να σκέπτεστε θετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή