Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2014
Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΜΕ ΚΛΑΔΙΑ ΑΓΡΙΑΣ ΑΧΛΑΔΙΑΣ (γκορτσιά) (αρουχλάδα) 


Τα κλαδιά από άγρια αχλαδιά (γκορτσιά )ή αρουχλάδα όπως την λέμε στην Νάξο, είναι το φάρμακο βότανο- δέντρο που θεραπεύει και τον προστάτη.                                               Όμως για να αποδώσει με όλες του τις δυνάμεις, πρέπει να το φτιάξετε σωστά…                                                                                                                                  Σας γνωρίζω αναλυτικά όλη την διαδικασία: Α) Κόβουμε κλαδιά από άγρια αχλαδιά και τον Χειμώνα που δεν έχουν φύλλα και καρπό να κόβετε κλαδιά από εύρωστες γκορτσιές για να μας δίνουν περισσότερο χυμό. Στην συνέχεια τα τεμαχίζουμε, με ψαλίδι κλαδέματος περίπου 10 εκατοστά το καθένα. Αυτό το κάνουμε για να πετύχουμε καλύτερη απορρόφηση.                                                                           Β) Αναλογία: Ένα (1) κιλό κλαδάκια σε έξη  (6) κιλά νερό. Τα βάζουμε σε μία κατσαρόλα και τα βράζουμε, με την παρακάτω διαδικασία: Στην αρχή ξεκινάμε με δυνατή φωτιά! Όταν όμως πάρει βράση, μετριάζουμε την φωτιά, δηλαδή να κοχλάζει αλλά όχι πολύ δυνατά, αλλά μέτρια. Το καπάκι της κατσαρόλας πρέπει να είναι κλειστό και σε κάθε τριάντα λεπτά να τα ανακατεύεται. Συνολικά πρέπει να τα βράζετε: Δύο ώρες και σαράντα πέντε λεπτά ( 2: 45 ) Μετά αφού κλείσουμε την φωτιά, αφήνουμε τα κλαδιά μέσα στην κατσαρόλα με κλειστό καπάκι για 5 ώρες. Τέλος, το περνάμε από αραιό σουρωτήρι διότι πρέπει να περνάει η τροφή για να την πίνουμε επειδή έχει τα περισσότερα θεραπευτικά στοιχεία! Μετά το βάζουμε σε μπουκαλάκια και το τοποθετούμε στην συντήρηση του ψυγείου.                                                                                                                                                                                 Πως γίνεται η θεραπεία του ασθενούς;
Καταρχάς ξεκινάμε με πολύ μικρή ποσότητα: Με ένα ποτηράκι του κρασιού το πρωί, ένα το μεσημέρι και ένα το βράδυ. Αυτό για μία δύο ημέρες, ώστε να δούμε για τυχόν παρενέργειες. Όμως μέχρι τώρα δεν έχουν εμφανισθεί σε κανέναν ασθενή! 

Όταν βλέπουμε, πως δεν μας κάνει παρενέργειες τότε αυξάνουμε την ποσότητα σε: ένα νεροπότηρο το πρωί, ένα το μεσημέρι και ένα το βράδυ. Επίσης, αυτήν την θεραπεία να την κάνετε παράλληλα με την αγωγή γιατρού σας.

                                  Γιάννης Κωνσταντάκης 
=================================================================           Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΓΡΙΑΣ ΑΧΛΑΔΙΑΣ 
Πριν 12 χρόνια, ο πατέρας μου (Νικηφόρος Κωνσταντάκης) αρρώστησε με προστάτη.
Τον πήγα σε έμπειρο ουρολόγο στην χώρα της Νάξου και του έκανε εξετάσεις.
Βλέποντας ο γιατρός τα αποτελέσματα των εξετάσεων, μου είπε κατά λέξη:
<< Πρέπει να τον πας να κάνει εγχείρηση, ο προστάτης του βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο!>>...
Την επόμενη μέρα πήγα και έκοψα άγρια αχλαδιά και με την διαδικασία που σας αναφέρω πιο πάνω ετοίμασα το φάρμακο...
Ξεκίνησα να του δίνω 1 μικρό ποτηράκι της ρακής: Πρωί, μεσημέρι και βράδυ για το ενδεχόμενο να μην υπάρξουν παρενέργειες...
Σε τρεις μέρες άρχισε να νιώθει καλύτερα!
Βλέποντας πως δεν υπήρξαν παρενέργειες, τότε άρχισα να του αυξάνω την ποσότητα και τον έφτασα στα 3 ποτήρια του νερού την ημέρα.
Σε 40 μέρες δεν ένιωθε απολύτως τίποτα! Το βότανο των βοτάνων το Θεϊκό, είχε εξαφανίσει κάθε ίχνος από αυτήν την ασθένεια! 
Μετά από αυτήν την θαυμάσια και απροσδόκητη εξέλιξη, έκλεισα ραντεβού και πήγαμε πάλι στον ίδιο γιατρό, γιατί έπρεπε να επιβεβαιωθεί  ότι θεραπεύτηκε και από νέες εξετάσεις...
Ο γιατρός βέβαια εξεπλάγην για το ότι δεν πήγαμε να κάνει εγχείρηση.
Εγώ χωρίς να του πω τίποτα για την θεραπεία που είχαμε κάνει, του επέμενα κι έτσι του έκανε νέες εξετάσεις...
Όταν πήρε τις νέες εξετάσεις που του έκανε στα χέρια του, έμεινε άναυδος! Μία κοιτούσε εμένα και μία τον πατέρα μου... Σε κάποια στιγμή μου είπε: << Πέρασε από εδώ να δεις!>> Μου έδειξε τις παλιές εξετάσεις και τις νέες και μου είπε: << Πως γίνεται να είναι ο προστάτης του για εγχείρηση και τώρα να μην έχει τίποτα!;  Πες μου τι έκανες;!>>...
Τότε εξήγησα στον γιατρό αναλυτικά για τα κλαδιά της αρουχλάδας κι όλα όσα και σεις γνωρίζετε...  






74 σχόλια:

  1. άξιος η παναγία να σε προστατεύει
    ευχαριστούμε από τα βάθη τις καρδιάς μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα , ελπίζω να είστε καλά .Έχω ανγκυλοτική αρθρίτιδα, γνωρίζετε κάτι που μπορεί να βοηθήσει; Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτήν την ασθένεια δεν γνωρίζω κάτι.

      Διαγραφή
    2. Βάμμα ιωδίου. Το μαύρο ιώδιο, αν δεν έχετε πρόβλημα με το θυρεοειδή. Επάλειψη με βαμβάκι μέρα παρά μέρα στα σημεία που υπάρχει το πρόβλημα . Περαστικά σας.

      Διαγραφή
  3. Κύριε Γιάννη λέγομαι ΝΤΟΚΟΣ Κωνσταντίνος και είμαι 32 ετών. Ζω στην Κύπρο κ πριν 15 μέρες περίπου μου βρήκαν ένα μορφωμα πιθανό λέμφωμα οπισθοπεριτοναικο δηλαδή μπροστά από τη σπονδυλική στήλη κ πίσω από την κοιλιακή χώρα. Έχω ξεκινήσει τη θεραπεία σας εδώ κ 3 μερες. Κάνω κ αντιπηκτικες ενέσεις στην κοιλιά λόγω των θρομβων που έχω κ περιμένω την εξέλιξη της θεραπείας. Μήπως χρειάζεται να κάνω κάτι περισσότερο; αναμένω την απάντηση σας. Ακόμα τα αποτελέσματα της βιοψίας δεν έχουν βγει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν θα βγουν τα αποτελέσματα πάρτε με εδώ: 6979876422

      Διαγραφή
    2. Σας παρακαλώ μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου
      Θα ήθελα γκορτσιά και δεν ξέρω που να βρω είναι για την γυναίκα μου
      Μένουμε στο Λονδίνο και εδώ δεν ξέρω που να βρω
      Ευχαριστώ πολύ
      Παναγιώτης Γεωργακοπουλος

      Διαγραφή
    3. Παναγιώτης Γεωργακοπουλος
      Η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι
      pathfge@hotmail.com και το τηλ
      00447957152887

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα κύριε Γιάννη. Είμαι καρκινπαθης. Έχω κάνει εγχείρηση και ολική αφαίρεση γυναικολογικων. Έκανα χημειοθεραπειες τρεις κύκλους γιατί κάνω υποτροπή. Βρήκα τα κλαδιά και θέλω να ξεκινήσω να το κάνω. Αν θέλετε να μου στείλετε το τηλέφωνο σας για να μιλήσουμε καλύτερα. Είμαι από την Μακεδονία και είμαστε τρεις με το ίδιο πρόβλημα. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και περιμένω απάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαδίδω την διεύθυνσή σας στους γνωστούς μου. Αυτή η πράξη αποτελεί το σχόλιό μου.
    Συγχαρητήρια & ο Θεός μαζί σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις βλεπουμε αποτελεσματα μπραβο στον Κυριο Γιαννη

      Διαγραφή
  6. Έχω την μητέρα μού η οποίο έβγαλε το μαστό της και αδένες λόγω καρκίνου πριν από 4,5 χρόνια πριν από 10 χρόνια είχε κάνει εγχείρηση και θεραπείες για μελάνωμα το οποίο έκανε μεταστάσεις τώρα πριν εφτά μήνες στους πνεύμονες στα κόκαλα και στον εγκέφαλο της.. διάβασα το άρθρο σας τυχαία, Θα προσπαθήσω να ευρώ αυτό το δέντρο και να ξεκινήσω τη θεραπεία αυτήν στη μητέρα μου.. μετά από 40 μέρες θα κάνουμε τις εξετάσεις τις καθορισμένες που κάνει κάθε 15 μέρες και θα σας πω Τι αποτελέσματα έχει.. δεν έχω πολλές ελπίδες επειδή είναι γεμάτη. Όμως ποτέ δεν ξέρεις η Ελπίδα πεθαίνει τελευταία, μακάρι να έχει αποτελέσματα... Το τηλέφωνό μου είναι
    69 74 5000 91, και το όνομά της μητέρας μου Χάρησμίδου-Μπαχτσεβανιδου Δάφνη..
    σε περίπτωση που θέλετε να κρατήσετε αρχείο για ασθενείς που χρησιμοποιούν την θεραπείας σας.. Καλή συνέχεια και καλή δύναμη στις αναζητήσεις σας για διάφορες θεραπείες με βοτάνων που κάνετε Σας εύχομαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα μπορούσα παρακαλώ να έχω ένα τηλέφωνο σας? Θέλω να σας ρωτήσω κάποια πράγματα γιατί έχω μαζέψει το δέντρο όμως δεν ξέρω πώς πρέπει να το καθαρίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kyrie gianni kostantaki.se.hereto.molis sas akousa .ston.kyrio.basiliadi meno poli makria sas parakalo mporeite na mou stilete to toiefonosas ha sas eime eygnomon eise heostaltos .se parakalo helo na sas moiliso ha perimeno sas euharisto apo polli makreia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περιμενουμε να δουμε και τεκμηριωμενα επιστημονικα ολα οσα αναφερονται. Αλλιως ας κραταμε μικρο καλαθι. Ο καθενας θα μπορουσε να πουλαει θεραπειες εχοντας οικονομικο συμφερον (!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ αποδεδειγμένα δεν υπάρχει κανένα οικονομικό συμφέρον διότι γράφω δημόσια την θεραπεία.

      Διαγραφή
  10. Κύριε Γιάννη καλημέρα παρακαλώ πολύ θα ήθελα και γω την συμβουλη σας πως μπορούμε να επικοινωνήσουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλέ μας άνθρωπε σας ευχαριστούμε για όλα. Ο Θεός να σας ευλογεί πάντοτε. Αν κάποιος θέλει για προληπτικούς λόγους να το κάνει μπορεί ή όχι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπε και ο ίδιος σε βίντεο ότι ναι, το παίρνουμε και προληπτικά!! https://youtu.be/QTht-6kMkwc

      Διαγραφή
  12. Έχω να κάνω τις εξής ερωτήσεις.
    Αρχικά πήραμε 2 κιλά και κάναμε το ένα. Πρέπει να κάνουμε και το δεύτερο κιλό αμέσως δηλαδή υπάρχει πρόβλημα αφού έχει κοπεί από το δέντρο να χαλάσει;
    Επίσης σε περίπτωση που χειριστεί πάρα πάνω μέρες μπορούμε να το συνεχίσουμε ή το περισσότερο όριο είναι 40 ημέρες;
    Τέλος, θέλω να ρωτήσω το σημαντικότερο και το κατανοώ αν δεν γνωρίζετε γιατί δεν είστε γιατρός. Αφού θεραπευευτει ο παππούς μου θα κατέβει τελείως το PSA? Αναφέρομαι σε 65 χρόνων άνδρα με καρκίνο προστάτη μετάσταση οστών. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Να σας έχει ο θεός αιώνια καλά, εσάς και όλη την οικογένεια σας. Και όλον τον κόσμο φυσικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κύριε Γιάννη με σώσε τον πατέρα μου... Ο Θεός να σας έχει καλά εσένα και την οικογένειά σου οι γιατροί μου είπαν δεν έχει ζωή δόξα τον Θεό και εσένα πάει πολύ καλά. ο πατέρας μου έχει καρκίνο στο στομάχι δεν μπορεί να φαΐ ξσεχεινισε την θεραπεία σού μετά σε δύο μέρες ξεκίνησε να τρώει να σας έχει ο Θεός αιώνα καλά.,εσας και όλη την οικογένεια σας.και όλον τον κόσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΉΝ ΕΓΚΆΡΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΜΟΎ.
    ΜΠΡΆΒΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΚΎΡΙΕ
    ΚΟΝΣΤΑΝΤΑΚΗ.
    ΑΠΌ ΓΕΡΜΑΝΊΑ.
    ΑΥΤΌ ΔΊΔΑΞΕ Ό ΘΕΌΣ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΑΓΆΠΗ
    ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΆΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΎΗ.
    ΕΊΣΤΕ ΆΞΙΟΣ ΆΝΘΡΩΠΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πόσες μέρες διατηρείται το αφέψημα στο ψυγείο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για καρκίνο εγκεφάλου (γλοιοβλαστωμα) οεχουν υπάρξει αποτελέσματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έχει υπάρξει αποτέλεσμα σε μεταστατικό καρκίνο μαστού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Έχει υπάρξει αποτέλεσμα σε μεταστατικό καρκίνο μαστού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Παίζει ρόλο εάν το δέντρο το κλαδέψουμε για την συνταγή τον χειμώνα ή το καλοκαίρι; (το χειμώνα είναι μόνο τα κλαδιά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κλαδιά κάνουν για θεραπεία όλο τον χρόνο.

      Διαγραφή
    2. κ. Γιάννη έχετε άποψη ή εμπειρία για την προληπτική θεραπεία, πόσο καιρό πρέπει να διαρκεί; και σε τι συχνότητα;

      Διαγραφή
    3. Για προληπτικά, για ένα μήνα κάνουμε κανονική θεραπεία και δύο μήνες δεν κάνουμε.

      Διαγραφή
  20. Δυστυχώς το βίντεο που εξηγούσε λεπτομερειακός ο κύριος Γιάννης την συνταγή το διέγραψαν.

    Επειδή χρειάζεται μεγάλη κατσαρόλα και δεν χωράνε όλα τα κλαδιά μπορούμε κύριε Γιάννη να το μοιράσουμε στο μισό κιλό τα κλαδιά επόμενος στα τρία λίτρα νερό στη κατσαρόλα ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το γιατρικό το ήξεραν και οι παλιοί... οι παππούδες μας !Μάλιστα όταν τα μάζευαν τα κλαριά και τα αργιαχλαδια τα παιδιά ήταν έθιμο να τραγουδάνε κι όλας....Ηταν ένα εξαιρετικό τελετουργικό έθιμο από τα πολλά της Ελληνικής υπαίθρου!! Ναι...ψάχνω κι εγώ να βρώ τέτοια κλαράκια από φίλους της επαρχίας...Μα συνεχώς με ξεχνάνε...Που θα πάει ,θα βρω κάποια στιγμή!!

      Διαγραφή
  21. Επειδή μου τα στείλανε από Κεφαλονιά τα κλαδιά, έχουν περάσει περίπου 10 μέρες από την κοπή τους, επηρεάζει αυτή η καθυστέρηση της ιδιότητες του ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βράζουμε τα κλαδιά με τα αγκάθια μαζί;
    Αν σωθεί το νερό προσθέτουμε επιπλέον;
    Κάνει και για αυτοάνοσα;
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βράζουμε τα κλαδιά με ότι έχουν πάνω, με τις αναλογίες που γράφω παραπάνω και δεν προσθέτουμε νερό!

      Διαγραφή
  23. Καλησπέρα σας κύριε Γιάννη .πρόλαβα κ έχω δει το βίντεο σας.διαγνωστηκε η μαμά μου με μεταστατικο καρκίνο πνεύμονα,αδενοκαρκινωμα.εχει μεταστασεις κάνει.πιστευετε ότι θα βοηθήσει το βότανο αυτό σε συνδυασμό με τη θεραπεία.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα, από την στιγμή που θα κάνετε σωστή θεραπεία, θα έχετε και καλό αποτέλεσμα.

      Διαγραφή
  24. Καλησπέρα κύριέ Γιάννη.γ μητέρα μου έχει μεταστάσεις από παχύ έντερο. Μπορεί να βοηθήσει? Και αν ναι πως μπορώ να βρω το φυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μπορεί να κάνει πίσω ο καρκίνος με μια δυνατή θεραπεία. Οι γκορτσιές υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα.

      Διαγραφή
  25. Αγαπητέ κύριε Γιάννη, με λένε Δέσποινα και ζω στην Αυστρία, είμαι 59. Το Νοέμβριο 2016 διαγνώστηκα με καρκίνο μαστού μεταστατικό και πολύ επιθετικό. Έκανα αμέσως 6 χημειοθεραπείες, χειρουργείο και 31 ακτινοβολίες. Εξαφανίστηκε τελείως αλλά τον Απρίλιο του 2018 μου βρήκανε όγκο από μετάσταση στον εγκέφαλο 3,7 εκ. Υποβλήθηκα σε χειρουργείο και 5 ακτινοβολίες αλλά τον Οκτώβριο 2018 είχε γεμίσει ο εγκέφαλος με πολλές εστίες καρκίνου. Ξεκίνησα με μόνιμο καθετήρα στον ώμο ελαφριές χημειοθεραπείες κάθε 3 εβδομάδες συνέχεια μέχρι τώρα. Από ιατρικούς ελέγχους βρέθηκε ότι πηγαίνω καλά, με μικρές παρενέργειες. Τον Ιανουάριο 2021 όμως ένας όγκος στον εγκέφαλο άρχισε να μεγαλώνει συνέχεια και τώρα ετοιμάζονται να μου αλλάξουν θεραπεία με ένα νέο φάρμακο κάθε 3 εβδομάδες εφ´ όρου ζωής και μέχρι να ξαναμεγαλώσουν οι όγκοι.... το σώμα είναι καθαρό από καρκίνο. Θέλω να αρχίσω τη θεραπεία σας αλλά δεν ξέρω που θα βρω τα κλαδιά. Μπορείτε να με βοηθήσετε? To mail μου ειναι despina@decodesign.or.at και το τηλ +306978895404

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάστε καλά πως πρέπει να διαχειριστείτε την γκορτσιά.

      Διαγραφή
  26. Γειά σας κ Γιάννη μένω στο Καναδά θα μου τα στείλουν τα κλαδιά από Ελλάδα και θα έρθουν σε 50 μέρες θα είναι εντάξει να φτιάξω το φάρμακο ευχαριστώ πολύ να σας έχει ο Θεός καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο πιο φρέσκα τόσο το καλύτερο, αλλά αν σας τα στείλουν σε κιβώτιο με τρύπες δεν θα χαλάσουν. Όμως μακριά από τσάντες και νάϋλον!

      Διαγραφή
  27. Κύριε Γιάννη καλησπέρα!Οι εξετάσεις έδειξαν μείωση του όγκου σε πνεύμονα και συκώτι αλλά αύξηση στα οστά της λεκάνης συνεχίζουμε όπως μου είπατε το φάρμακο κανονικά με τρία νεροποτηρα την ημέρα το επιτρεπτό όριο της ημέρας είναι τρία θα επιτρεπόταν τέσσερα ίσως νεροποτηρα την ημέρα για μια πιο δυνατή θεραπεία λόγω των μεταστασεων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γιατρέ,είμαι ο Βασίλης από Θεσσαλονίκη.Εχω αιματουρία από ραδιενεργά εμφυτεύματα στον προστάτη που έβαλα πριν 21 χρόνια στην Αμερική.Η αξονική που έκανα είναι πεντακάθαρη, απλά έχω πόνο, αιματουρία και έβαλα καθετήρα γιατί δεν μπορώ να κατουρήσω.Τι μου συστήνετε να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κε. Γιάννη καλησπέρα,
    Τα κλαδιά της γκορτζιας κάνουν για καρκίνο θυρεοειδούς; Έχετε ακούσει αποτελέσματα για κάτι τέτοιο;
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παρακαλώ πείτε μου εαν υπάρχει βίντεο ως προς τουτο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κύριε Γιάννη καλησπέρα σας! Ο γαμπρός μου έχει καρκίνο του προστάτη κ τελευταία έκανε μετάσταση,έχει κ χαμηλό αιματοκρίτη με αποτέλεσμα να κάνει μετάγγιση 2 φορές. Παρακαλώ μπορεί να βοηθήσουν τα φύλλα άγριας αχλαδιάς? Που μπορώ να τα βρω? Σας καλώ στο τηλέφωνό σας αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να σας βρω! Παρακαλώ πολύ αν μπορείτε να μας βοηθήσετε! Να είστε πάντα καλά εσείς κ η οικογένειά σας! Παναγιωτιδου Στελλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα εγώ πάσχω απο εκωπομαλτιτιδα θα εχω αποτελέσματα? Μήπως υπάρχει κάποιο άλλο βότανο? ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κύριε Γιάννη Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω αν η γκορτζια βοηθάει στον πνεύμονα (με υγρό) όταν υπάρχει μετάσταση από μαστό. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κύριε Γιαννη γειας.Εχω κανη το κρασί που ειναι λίγο γλυφο και πινω τρια κρασοποτηρα καθε μέρα πριν το φαγητο εδωκαι επτα μερες.εχω καρκίνο στον δεξιό πνευμονα εκανα ενχειριση στην παραεγκεφαλιδα πριν 2 χρονια και κάνω χημειθεραπιες καθε 21μερες.με πειραξαν στα νεφρά.σταματησα για τρεις μήνες την χημειοθεραπεια.απο πετ σκαν που εκανα βγηκανδυο υποπτα στο κεφάλι καιστον δεξίπνευμονη.Η βιοψια δεν εδιξε τιποτα αλλα εγώ περνω μονο χαπι 1την ημέρα και πινω τονχυμο απο τα γκορτζα.Οταν θα εχω τελείωση θα σου τα αποτελεσματα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κύριε Γιάννη καλησπέρα πίνει η μαμά μου την γκορτζια από τον Απρίλιο οι δείκτες πέσανε από 12 στα 4.9 αλλά ξανανεβηκαν τώρα στα 7.9 τι κάνω συνεχίζω η την σταματάω είναι πολύ μήνες μήπως πρέπει να την σταματήσω λίγο. Συγχρόνως κάνουμε κ θεραπειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα κύριε Γιάννη πρην δύο μέρες έβρασα 1κυλο κλαδιά άγρια κορίτσια αλλά μου είναι λίγο πικρό τη έχω κάνει λάθος δεν είναι η πρώτη φορά που το έχω κάνει αλλά πρώτη φορά μου έγινε πικρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ήθελα να ρωτήσω αν αυτή η θεραπεία μπορεί να μικρύνει τον προστάτη ούτως ώστε η ουρηση να είναι πιο εύκολη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Από την μέρα που θα κόψουμε τα κλαδιά, μέχρι πόσες μέρες μπορούμε να κάνουμε τον χυμό? Μηπως αν μείνουν πολλές μέρες μέχρι να τα βράσουμε, χάνουν την ουσία τους?. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σε περίπτωση καλοήθους διόγκωσης του προστάτη μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει την αγριαχλαδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Για σας κύριε Γιάννη έχω μια ερώτηση
    Η θεία μου έχει σχεδόν ενάμιση με δύο χρόνια που κάνει την θεραπεία αυτήν στην αρχή πήγανε κάλλα και τα δύο σημεία που έχει καρκίνο μικραίνουν τόρα μεγαλώνουν
    Παρόλα που δεν σταμάτησε να πίνει το φάρμακο αυτό κήπος κάνει κάτι λάθος σας είχε πάρει τηλέφωνο για να ρωτήσει πώς να το φτιάξει και παρόλο που το κάνει όπως της είπατε δεν βλέπουμε βελτίωση
    Θα σας παρακαλούσα αν μπορείτε να μου γράψετε πώς να το φτιάξουμε και τι κλαδιά πρέπει να μαζέψουμε πρέπει να είναι ψιλά χοντρά να είναι Λεμουρία κλαδιά σας ευχαριστώ εκ τον προτέρων
    Ο θεός να σας είχε κάλλα περιμένω απάντηση καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή